Välj tre varuprover som gåva med varje order – Fri frakt över 500 kr

HJÄLP & SUPPORT

Leverans & Returer

HANDLA HOS VERSO SKINCARE
Beställningar

Innan du gör din beställning kommer du att få möjlighet att granska dina val, informationen du har angett, det totala priset för din beställning och korrigera eventuella inmatningsfel.

Efter att du har gjort din beställning skickar vi dig en e-postbekräftelse innehållande ditt beställningsnummer, detaljer om produkten/produkterna du har beställt från oss, dina betalningsuppgifter och leveransinformation.

Du måste vara 18 år eller äldre för att handla hos Verso Skincare.

Observera att alla beställningar du gör är föremål för godkännande av oss. Vi kan, utefter vår bedömning, välja att inte godkänna din beställning.

Prissättning

De priser och leveranskostnader som visas på webbplatsen är inklusive moms.

Produktpriser och leveranskonstander kan variera på webbplatsen och Verso Skincare är inte bundet till några priser förrän vi har accepterat din beställning i form av en leveransbekräftelse.

BETALNINGAR
Vilka betalningsalternativ kan jag använda?

Vi accepterar betalningar med kreditkort (VISA, MasterCard, AMEX) och genom Klarna.

Betalning via kort

Vi accepterar betalningar med följande kort: VISA, MasterCard och American Express.

Köp genomförda med VISA, MasterCard eller American Express kan komma att verifieras genom 3D Secure eller SecureCode av säkerhetsskäl och i syfte att förhindra bedrägeriförsök.

För att uppfylla de högsta säkerhetskraven från kortleverantörer hanteras kortbetalningar hos Verso Skincare av betalningsleverantören Klarna Bank AB (publ.) istället för via egna servrar hos Verso Skincare. Klarna Bank AB (publ.) är licensierat för 3D Secure och är fullt PCI DSS-kompatibelt (Payment Card Industry Data Security Standard).

Betalning via Klarna

Med Klarna Bank AB (publ.) kan Verso Skincare också erbjuda betalningsalternativ i Sverige som hanteras direkt via Klarna:

- Köp nu. Betala senare.: Betalningsperioden väljs av dig i kassan: 14 dagar, nästa månad eller Klarna månadsfaktura. Betalningsperioden påbörjas så snart beställningen har skickats.
- Dela upp betalningen.: Betalningen delas upp utefter ditt val och betalas direkt till Klarna via månatliga fakturor.
- Direktbetalning.: Betalningen hanteras direkt genom antingen kreditkort, bankkonto eller banköverföring.

Betalning via PayPal

Verso Skincare erbjuder även möjligheten att betala genom ett PayPal-konto.

FRAKT & LEVERANS
Till vilka länder erbjuder ni frakt?

Verso Skincare erbjuder frakt inom Europeiska Unionen, Schengen och USA. För leverans till andra länder, vänligen kontakta customerervice@versoskincare.com.

Vilka fraktalternativ kan jag välja?

Verso Skincare erbjuder leverans genom DHL och BudBee inom Sverige.

Du kommer att få en leveransbekräftelse när hela din beställning har skickats. Observera att leveranstiderna i kassan endast är uppskattningar och att de faktiska leveranstiderna kan variera beroende på var ordern ska levereras.

Leverans med DHL

Inom Sverige, Europeiska Unionen och Schengen erbjuder Verso Skincare leverans till utlämningsställe via DHL. Paketet levereras till ett ombud i närheten som passar dig. Uppskattad leveranstid är 1-3 dagar. Meddelanden gällande leveransen kommer att skickas via e-post och/eller SMS.

RETURER & BYTEN
Hur returnerar jag en produkt?

Om du är missnöjd med ditt köp på Verso Skincares webbplats har du rätt att avbryta ditt köp eller byta ut din produkt genom att notifiera Verso Skincare inom 14 dagar från det att du mottog din beställning (till mailadress customerservice@versoskincare.com).

Produkten(erna) som ska returneras ska levereras till oss i oanvänt skick tillsammans med den ursprungliga bekräftelsen senast 14 dagar efter att du skickat ditt meddelande.

Returer accepteras endast om etiketter och originalförpackningar är helt intakta och i ett säljbart skick. Verso Skincare accepterar inte returer där etiketter har tagits bort eller produkter har öppnats.

Återbetalningen för returnerade varor sker med samma betalningsmetod som användes vid köpet och med samma belopp som betalades till Verso Skincare inom 14 dagar efter att vi mottagit din retur.

Observera att Verso Skincare inte hanterar returer eller reklamationer från andra återförsäljare.
Kontakta i sådana fall återförsäljaren där köpet gjordes.

Vänligen följ dessa steg:

Vänligen följ nedanstående steg när du ska göra en retur:

1. Skicka ett meddelande till customerservice@versoskincare.com med ditt ordernummer, anledningen till retur och bilder på produkten. Vänligen ange också ditt namn, e-postadress och telefonnummer för att vi ska kunna ta kontakt om det skulle behövas.

2. Du får en bekräftelse från oss om returen accepteras och vi skickar dig även en förbetald returetikett. Observera att om du vill returnera din produkt på ett annat sätt erbjuder Verso Skincare ingen ersättning för returavgiften.

3. Lägg produkten/produkterna i den ursprungliga förpackningen eller en annan hållbar, väl vadderad kartong. Stäng förpackningen och tejpa igen den ordentligt. Placera den förbetalda returetiketten på förpackningen och märk paketet tydligt med ordernumret.

Om du väljer att returnera din produkt på annat sätt än det som rekommenderas av Verso Skincare ska den skickas med ett auktoriserat och säkert transportföretag.

4. För returer inom EU, Schengen och andra europeiska länder, vänligen skicka paketet till:

Verso Skincare - Selego AB - Attn: Refund
Lilla Frescativägen 4A, 11418 Stockholm, Sweden

5. Vi skickar sedan en bekräftelse via e-post när returen har behandlats och återbetalningen är genomförd.

KONTAKTA OSS

Om du inte hittar svaret på din fråga i vår FAQ kan du alltid nå ut till oss på customerservice@versoskincare.com. Vi återkommer till dig så snart som möjligt!

SIGNA UPP & FÅ 15% RABATT PÅ DIN NÄSTA ORDER